09.06.2017

FRUGO wraca
z największą kampanią
w swojej historii

POD HASŁEM „TAK MIKSUJE FRUGO” RUSZYŁA NOWA KAMPANIA NAPOJU OWOCOWEGO FRUGO Z UDZIAŁEM KAMILA BEDNARKA. TO KOLEJNY ETAP STRATEGII ROZWOJU MARKI ORAZ ZAPOWIADANEGO W TYM ROKU ODŚWIEŻENIA POZYCJONOWANIA MARKI.

Ze względu na muzyczno-wakacyjny klimat projektu do współpracy zaproszono jednego z najpopularniejszych polskich artystów jakim jest Kamil Bednarek. Specjalnie na potrzeby kampanii i we współpracy z FRUGO stworzył utwór wraz z teledyskiem pt.: „Poczuj luz”. Wizerunek Kamila Bednarka pojawia się na wszystkich etapach działań marketingowych – począwszy od spotu TV, poprzez komunikację radiową i digitalową oraz social mediową, a kończąc na aktywacji konsumenckiej oraz opakowaniu napoju.

– Unikatowa cecha FRUGO to nieprzeciętny miks owoców. To połączenia smaków owoców, które trafiają w gusta różnych odbiorców. Taki miks wyróżnia także najpopularniejszych artystów. Tworzone przez nich utwory z dodania kolejnych warstw różnorodnych dźwięków łączą się w uniwersalny język zrozumiały dla każdego. Dlatego właśnie chcieliśmy aby ambasadorem FRUGO został Kamil Bednarek – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska dyrektor Marketingu FoodCare Sp. z o. o., właściciela marki FRUGO – Muzyka, luz, radość i lekki wakacyjny klimat to wszystko czego spodziewają się fani idąc na koncert Kamila i jedocześnie dokładnie to co może nam zaoferować marka FRUGO. Chcieliśmy aby największa kampania w naszej historii odpowiadała potrzebom naszych odbiorców – dodała Włodarska-Grodzińska

Kampania rozpoczęła się 6 czerwca 2017 i potrwa do końca wakacji. W ramach startu w największych stacjach telewizyjnych pojawił się spot promocyjny (w wersji 30’, 15’ i 8’). Ze względu na szerokozasięgowe działania reaktywacyjne marki oraz chęć zachowania jej unikatowego charakteru strategia komunikacyjna została również wsparta mixem wszystkich touchpointów. Przy ich doborze decydowała styczność z nimi grupy docelowej. Ze względu na nią w projekcie wykorzystany zostanie szeroki wachlarz kanałów – oprócz telewizji również radio, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify, AppStore), social media i środowisko digitalowe.

Działania na zlecenie FoodCare Sp. z o.o. realizują w kooperacji Universal Music oraz agencje H2O Creative, Zenith Optimedia i Public Dialog.